La BTV visita la remodelació de l’espai de la biblioteca
1477

La BTV visita la remodelació de l’espai de la biblioteca

Des de l’escola enguany tenim un projecte de renovació de la biblioteca. El Centre d’Higiene Mental de Les Corts ens ajuda en aquesta tasca amb la implicació de l’alumnat. Fa uns dies van reciclar, polir i pintar els prestatges. Ara estan fent les decoracions d’aquestes.

Com que és un projecte interessant la TV ha volgut fer-ne un petit reportatge. El podeu veure clicant la imatge.

Post A Comment