Aprenentatge i servei: felicitem el Nadal als avis i àvies

Aprenentatge i servei: felicitem el Nadal als avis i àvies

El Nadal és un temps de joia, d’ il·lusió i de convivència i naturalment la nostra escola ho vol transmetre als nostres alumnes per allunyar-los d’una societat materialista i individualista.

Amb aquesta intenció, l’escola celebra moltes activitats, però una de les que ens fa especial il·lusió és la que porten a terme els alumnes de sisè. Aquests surten de les parets del nostre centre per compartir l’esperit del Nadal amb els avis de la residència Centre Parc.

Aquest intercanvi Inter generacional és molt enriquidor per ambdues bandes. Per un costat els avis poden oblidar per unes horetes la solitud que solen tenir en el seu dia a dia, i per l’altra els nostres alumnes poden aprendre a organitzar i portar a terme un projecte solidari per ajudar a solucionar necessitats del seu entorn.

Esperem  que aquesta activitat sigui l’inici de ciutadans involucrats en la millora de la nostra societat.

Felicitats nois i noies per la vostra tasca solidària!