English day: ireland

English day: ireland

Benvolgudes famílies,

Ja queda poc per celebrar aquest dia tan especial i volem demanar la vostra col•laboració.

En la mesura que us sigui possible, ens agradaria que els/les alumnes aquell dia vinguin vestits de color taronja, blanc i/o verd, aquest últim especialment representtiu d’Irlanda. No es tracta que vinguin disfressats sinó d’aprofitar roba que ja teniu a casa d’aquests colors (pantalons, jerseis, mocadors…).

D’altra banda, us proposem un repte culinari: fer Scones amb els vostres fills/es a casa. Són uns panets tradicionals que es poden farcir d’allò que més els agradi.

Aquí us deixem un vídeo amb una recepta molt senzilla.

La nostra proposta és que els alumnes portin els Scones per esmorzar aquell divendres.

Esperem que us animeu a fer-los!

Com ja us hem avançat a l’altra entrada al Blog, serà un dia en el que tot girarà al voltant d’Irlanda. L’Escola estarà decorada amb els símbols més emblemàtics del país, presentarem als alumnes la seva situació, les seves tradicions, la seva cultura, personatges destacats… També tindrem un photocall ben divertit! Compartirem les fotos amb vosaltres al final de la jornada.

I per dinar… L’equip de cuina oferirà un dinar tradicional amb postre sorpresa inclós!

Per la tarda, com a cloenda del dia, un grup de música irlandès ens ensenyarà unes danses tradicionals.

Agraïm per avançat la vostra col·laboració per fer que aquest English Day sigui tot un èxit!

Grup d’impuls GEP