Dia de la Pau 2016

Dia de la Pau 2016

El passat divendres 29 de gener, tota l’Escola vam celebrar el dia de la Pau.
Aquest curs hem posat la mirada en el treball que fan algunes ONGs pels DRETS HUMANS.

Els nens i nenes d’educació infantil van cantar la cançó SOM AMICS.

El cicle inicial ens va parlar dels projectes de MANS UNIDES.

El cicle mitjà ens va explicar el funcionament d’UNICEF a tot el món.

El cicle superior ens va parlar de la CREU ROJA: els orígens, els principis, els simbolismes, etc.

A continuació de l’acte vam cantar la cançó SOM AMICS tots plegats i agafats de les mans.

Com a cloenda, vam deixar anar quatre globus blancs plens dels desitjos de PAU de tots els nens i nenes de l’escola.

Va ser molt emocionant!!!