English day: winner logo, dress code and recipe
7010

English day: winner logo, dress code and recipe

Hola famílies,

La setmana vinent celebrem l’English Day i un cop més volem demanar la vostra col•laboració.

En la mesura que us sigui possible, ens agradaria que els/les alumnes aquell dia vinguin vestits de color blanc i/o vermell. No es tracta que vinguin disfressats sinó d’aprofitar roba que ja teniu a casa d’aquests colors (pantalons, jerseis, mocadors…).

La nostra proposta és que els alumnes ho portin per esmorzar aquell dimarts 14.

Esperem que us animeu a fer-les!

Com ja us hem avançat a l’altra entrada al Blog, serà un dia en el que tot girarà al voltant d’Anglaterra. L’Escola estarà decorada amb els símbols més emblemàtics del país, presentarem als alumnes la seva situació, les seves tradicions, la seva cultura, personatges destacats… També tindrem un photocall ben divertit! Compartirem les fotos amb vosaltres al final de la jornada.

I per dinar… L’equip de cuina oferirà un dinar tradicional anglès amb postre inclòs!

Per la tarda, com a cloenda del dia, un grup de música ens farà un concert recordant algunes de les cançons més representatives de The Beatles.

Agraïm per avançat la vostra col·laboració i per ajudar-nos a que aquest English Day torni a ser un èxit!

Equip GEP

Post A Comment