Jocs Florals del districte de Les Corts i Barcelona ciutat

Jocs Florals del districte de Les Corts i Barcelona ciutat

Benvolgudes famílies,

ens complau comunicar-vos que dues de les nostres alumnes, la Noa Rasero i l’Alessia Piantoni de 2n A, han guanyat els Jocs Florals del districte de les Corts en les categories de prosa i poesia respectivament.

Les seves produccions, “La papallona que no podia volar” i “La rosa vermella” van ser escollides per a representar el districte de Les Corts als Jocs Florals de Barcelona ciutat.

Aquest acte es va celebrar al Saló de Cent de l’Ajuntament de Barcelona el passat 10 de juny.

“La papallona que no podia volar”, narració escrita per la Noa, va ser seleccionada com a guanyadora de la ciutat de Barcelona.

En nom dels mestres i alumnes de l’Escola, volem felicitar tant a la Noa com a l’Alessia, per la meravellosa feina que han fet.

També volem felicitar a tots els/les alumnes pels escrits que van presentar als Jocs Florals de la nostra Escola.

Us deixem amb unes imatges de les protagonistes d’aquesta notícia.