Entrada acompanyada
10078
page-template-default,page,page-id-10078,bridge-core-2.0.9,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-19.6,qode-theme-bridge,disabled_footer_bottom,qode_advanced_footer_responsive_1000,wpb-js-composer js-comp-ver-6.1,vc_responsive
Entrada acompanyada a Infantil

L’entrada relaxada és una iniciativa educativa que busca afavorir una transició tranquil·la i agradable entre l’arribada a l’escola i l’inici de les activitats del dia. És un moment dissenyat especialment per als alumnes d’Educació Infantil, amb l’objectiu de garantir que se sentin acollits, segurs i preparats per començar la jornada escolar amb una actitud positiva.

L’entrada relaxada és una manera de començar el dia amb tranquil·litat i harmonia, promovent un entorn d’aprenentatge positiu.

Amb aquesta pràctica, l’escola també facilita la conciliació familiar, ja que les famílies poden deixar els seus fills/es dins un marge horari ampli sense pressions d’horaris estrictes.

Què poden fer els infants durant l’entrada acompanyada?

Durant aquest temps, que acostuma a durar uns 15-20 minuts, els infants tenen la llibertat de triar entre diverses activitats que fomenten la creativitat, el joc i la interacció social. Algunes de les propostes més habituals són:

  • Jocs de construcció o taula.
  • Racons de lectura amb contes il·lustrats.
  • Activitats artístiques com dibuixar o pintar.
  • Jocs simbòlics, com la cuineta o les botigues.
  • Espais de conversa amb els mestres o els companys.

Aquest moment també permet que els nens i nenes s’adaptin progressivament al ritme escolar mentre es reforcen vincles amb els seus companys, mestres, familiars i educadors.