Serveis

Serveis

Els Serveis de l'Escola Barcelona

Quins serveis adicionals ofereix l’escola als seus alumnes?

Acollida Matinal

Per tal d’ajudar als pares, mares i tutors, disposem del servei d’acollida matinal per a nens i nenes a partir de les 7.30h del matí.

Extraescolars

Aquestes són les activitats que podran realitzar els alumnes un cop finalitzades les classes entre setmana.

Casal d'estiu

Durant els mesos d’estiu organitzem un casal en el que tots els alumnes podran gaudir d’activitats amb els amics.

Colònies

La nostra Escola ofereix colònies escolars a finals de cada cicle, és a dir, a P5, a 2n i a 4t de primària.